Παρά την τεράστια διαφημιστική καμπάνια που έκανε το MEGA για την μεγάλη επιστροφή της Ελένης Μενεγάκη και παρά τη βοήθεια από το σύνολο των μέσων ενημέρωσης, η εκπομπή της υποχώρησε δραματικά.
Η κατάρρευση της εκπομπής της Μενεγάκη δεν ήταν αναμενόμενη από τους “ειδικούς” της τηλεοπτικής αγοράς.
| ΑΝΤΕΝΝΑ | ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ | 21,7% | 15,3% |
| STAR | SHOPPING STAR | 19,6% | 17,2% |
| ΣΚΑΙ | ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ | 18,5% | 14,6% |
| MEGA | ΕΛΕΝΗ | 14% | 12,2% |
| ALPHA | T-LIVE | 8,3% | 12,8% |
| ΕΡΤ | ΣΤΟΥΝΤΙΟ 4 | 2,8% | 3,8% |
| OPEN | ΜΙΛΗΣΕ ΜΟΥ | 2,4% | 2,6% |
Η πρώτη στήλη αφορά το λεγόμενο “νεανικό” κοινό και η δεύτερη το σύνολο.