Θες προσωπικό; Τότε κάν' το όπως το γερμανικό ξενοδοχείο: «Πληρώνουμε στους υπαλλήλους μας τα τατουάζ, τα piercing και τα κουρέματα τους»


Η Ruby Hotels δήλωσε ότι οι αιτήσεις για εύρεση εργασίας στις μονάδες της αυξήθηκαν κατά 25% μετά την πρωτοπόρα καμπάνια της: «Θέλουμε να είστε ο εαυτός σας».


Αν έχετε επιχείρηση και δυσκολεύεστε να βρείτε υπαλλήλους να την «τρέξετε» ιδίως τώρα στη θερινή σεζόν, για δείτε αυτό που τόλμησε να κάνει μια γερμανική αλυσίδα ξενοδοχείων. 

Ίσως στην απέλπιδα προσπάθειά της να καλύψει τις θέσεις εργασίας που έχει ανάγκη, αναγκάστηκε να κάνει προσφορές, που φεύγουν από την τυποποιημένη και αναμενόμενη συζήτηση που γίνεται για το ωράριο και φυσικά την αμοιβή.

Η Ruby Hotels λοιπόν, ένας γερμανικός ξενοδοχειακός όμιλος, δήλωσε στο CNN ότι οι αιτήσεις για εύρεση εργασίας στις μονάδες της αυξήθηκαν κατά 25%, μετά τη γνωστοποίηση ότι πέραν της αμοιβής θα δίνει στους υπαλλήλους της έξτρα 600 ευρώ για το νέο τατουάζ που θέλουν να κάνουν, τα νέα σκουλαρίκια που θέλουν να βάλουν (piercing) ακόμα και για τα κουρέματά τους.


Το έξτρα αυτό «επίδομα» θα το λάβουν αφού συμπληρώσουν τους πρώτους έξι μήνες απασχόλησής τους, καθότι μπορεί να πάνε πολλοί να επωφεληθούν της προσφοράς και στη συνέχεια να φύγουν.

Η αντιπρόεδρος ανθρώπινου δυναμικού της ξενοδοχειακής ομάδας, Uta Scheurer, δήλωσε στο CNN: «Αγαπάμε τους ανθρώπους με προσωπικότητα και αυτό θέλουμε να επικοινωνήσουμε στον κόσμο. Ο συνδυασμός μεμονωμένων χαρακτήρων είναι αυτό που δημιουργεί τη διάθεση και την επιτυχία της Ruby.

Τα τατουάζ, τα piercing και τα χτενίσματα είναι κάτι πολύ προσωπικό. Στη Ruby, κάθε εργαζόμενος μπορεί και πρέπει να είναι ο εαυτός του. Πολλές εταιρείες το ισχυρίζονται, αλλά εμείς το αποδεικνύουμε με αυτήν την καμπάνια».


Από τότε που ξεκίνησε τη νέα εκστρατεία προσλήψεων τον περασμένο Ιούνιο, ο όμιλος είδε το ποσοστό των αιτήσεών του να αυξάνεται κατά ένα 1/4. Ήταν τόσο επιτυχημένη η καμπάνια που θα συνεχίσει να «τρέχει» μέχρι το τέλος του έτους.

Τα ξενοδοχεία Ruby εκτείνονται σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων τοποθεσιών όπως το Άμστερνταμ, η Φρανκφούρτη και το Λονδίνο και η μοναδικότητα είναι μια ποιότητα για την οποία υπερηφανεύεται η αλυσίδα.