Οι βιντεοκλήσεις είναι πλέον παρελθόν, η εποχή των ολογραμμάτων ξεκινά (βίντεο)


Ξεχάστε το Zoom, το Skype και τις άλλες πλατφόρμες κα συστήματα βιντεοκλήσεων. 


Μπορείτε αν θέλετε να εμφανίσετε οπουδήποτε χρειάζεται το ολόγραμμα σας. 

Έχουν γίνει πολλές προσπάθειες ανάπτυξης αυτής της τεχνολογίας που έγινε ευρέως γνωστή από τον κόσμο της επιστημονικής φαντασίας σε σειρές και ταινίες όπως το Star Trek και το Star Wars και έχουν παρουσιαστεί διάφορα συστήματα αλλά είχαν περιορισμένες και μη αξιοποιήσιμες σε ευρεία εμπορική κλίμακα δυνατότητες.

Η αμερικανική εταιρεία Proto παρουσίασε ένα σύστημα δημιουργίας ολογραμμάτων που δείχνει έτοιμο να κατακτήσει την αγορά και να αλλάξει τον τρόπο που επικοινωνεί ο σύγχρονος άνθρωπος. Ονομάζεται Proto M και είναι ένα ορθογώνιο «κουτί» ύψους περίπου 60 εκατοστών που εμφανίζει το ολόγραμμα ενός ανθρώπου σε livestreaming προβολές. Με απλά λόγια χρησιμοποιώντας αυτό το σύστημα μπορεί κάποιος να είναι παρών οπουδήποτε στον κόσμο ενώ βρίσκεται στο σαλόνι του σπιτιού του.

Το σύστημα αυτό θυμίζει περισσότερο το σύστημα ολογράμματος της πρώτης ταινίας «Γούλι Γουόνκα και το Εργοστάσιο της Σοκολάτας» του 1971. Το Proto M διαθέτει κάμερες, μικρόφωνα και ηχεία ενώ το επίσης σημαντικό του πλεονέκτημα είναι ότι είναι φορητό άρα μπορεί να το έχει μαζί του κάποιος και να… τηλεμεταφέρεται όπου θέλει όπου και αν βρίσκεται. Το μόνο που χρειάζεται το σύστημα για να λειτουργήσει είναι μια παροχή ρεύματος και ύπαρξη ασύρματης σύνδεσης στο Internet (Wi-Fi). Ο κάτοχος του συστήματος πρέπει να έχει μαζί του και ένα μικρό τριπόδο για να τοποθετεί απέναντι από αυτόν μια συμβατική κάμερα ή ακόμη και την κάμερα του κινητού του τηλεφώνου.

Η εταιρεία έφτιαξε δύο μοντέλα του συστήματος ένα για χρήση από επιχειρήσεις και ένα από ιδιώτες. Στην διάθεση των ενδιαφερομένων βρίσκεται ήδη το επιχειρηματικό μοντέλο σε μια τιμή πέντε χιλιάδων δολαρίων και σε λίγους μήνες θα κάνει την εμφάνιση του αυτό για τους ιδιώτες που θα κοστίζει δύο χιλιάδες δολάρια ή ίσως και λιγότερο. Δεν έχει γίνει γνωστό αν η διαφορά στην τιμή των δύο προϊόντων σχετίζεται με κάποια επιπλέον υπηρεσία που παρέχεται στις επιχειρήσεις και ποια μπορεί να είναι αυτή.